Minikkalbim3119 4 düşüğüm ardından gebeyim şuan, söylediğin gibi yaşadım bi tanesini. İnsan hiç geçmeyecek zannediyo ama geçiyo. Kendini kapatma oku bol bol kendini. 5. Seferde ilk defa 20 li haftalara geldim ne olur bilmiyorum korku hep oluyo daha önce yaşayanlarda ama hakkımızda hayırlısı olsun. Dilerim en kısa zamanda hayırlısını nasip etsin Allah. Bütün araştırmaları yaptır devlette 3 ten önce bakmıyolar git 3 tane var de yapsınlar her şeye baktır. Benim sebepsizdi araştırdık çıkmadı bi şey ama seninde öyledir inşallah ama tedbir almış olursun