Minikkalbim3119 Bende bu acıyı 2 kez yaşadığım için sizi çok iyi anlıyorum,hiç geçmez sanıyorsunuz şimdi ama geçiyor,unutulmuyor ama hafifliyor,umudunuz tekrar gelecek emin olun,umutsuz yaşanmaz🙏🏻Bunu yaşayan binlerce kadın var,tıbbi olarak yapmanız gereken şeyler var,biraz toparlanıp onlarla ilgilemmeye başlarsınız,genetik testinizi en kısa sürede yaptırın hatta,özelde biraz pahalı,devlette 3-3,5 ayda çıkıyor.
Bu olaydada şükredilecek bir nokta bulup dua edin,inanın herşey çok güzel olacak☺️🙏🏻