zlemceylan Kur bende de yok gibi hafiften kasıkta ağrı gibi bir de benim gaz sorunum olmaya başladı 😏
Gamzebz zlemceylan canım benim kasıklarımda çok ağrı var erken değil mi daha bu kadar ağrıması normal mi acaba bide arada akıntı oluyor
Gamzebz Gamzebz bide bugün evden hiç çıkmadım farklı bişey de yemedim ama akşama doğru çok affedersiniz kızlar ishal oldum böyle belirti olur mu ki
Gamzebz @Kur @zlemceylan kızlar bugün son kez ovulasyon yapıyım dedim çok çok özür dileyerek söylüyorum idrarı bardağa yapıyoruz ya içinde beyaz tortular vardı idrarda yanma veya koku problemi yok bide çok açık kahve lekelenmem var bunlar normal mi
zlemceylan Gamzebz benim bu konuda tebrübem yok bilgisi olan varsa paylaşsa çok daha iyi olur öğrenmiş oluruz ❤️😍
Papatyam02 Kizlar yumurtlama gunlerinizde akinti cok yasadinizmi benim nerdeyse yok denecek kadardi ama teste pik ve catlamayi gordum atmistim burayda acaba hic olmadimi catlama yada akinti olmasi sartmidir hic bilmiorum