Kur canım normalde akıntı gebelik belirtisi diyorlar ama benim yumurtlamadan sonra hic akıntım olmadı. Hatta normalde hep çok akıntım olurdu bu ay olmadı. O zaman da gebelikten şüpheleniyorum akıntım yok demekki gebelik yok demistim. Ama hamileymisim. Gecikmeden 4 5 gün sonra akıntı basladı öncesinde kupkuruydum