Kze Kizlar ben oglenleri kefir aksam uzeri yogurt ve yatmadan sut iciyorum sizce cok mu fazla ucunu de ayni gun icerisinde yapmam? benim gibi yapan var mi?
eylulus Kze ben de her gün 1 kase yogurt yiyorum, süt ve kefiri dönüşümlü tüketiyorum fazla mı değil mi en iyisini doktor bilir tabi ama ben bu şekilde yapıyorum🫶🏼
Aylaa123 Kze kefir içlerinde en sağlıklısı bence günde bir bardak kefir ve yoğurt yemek yeterli diye düşünüyorum kahvaltılardada haşlanmıs yumurta yiyin 1 tane sütü 2 günde bir tüketin zararı olmaz ama genede dengeli beslenmekte fayda var
neslsah-1 Kze hiç bişey olmaz bn sekerdeb dolayı her gün dolu dolu öğün bası 1 kase yoğurt yiyorum dengelesin diye yani ara öğünlerde 4 kase falan
Kze eylulus bende mi oyle yapsam sonra protein fazlaligi yasmakta istemiyorum vucudumda bir de sabahlari yumurta da yiyorum her sabah
eylulus Kze ayni sekilde yumurta da yiyorum ama her gun yiyorum diyemem sicakta cok ic karistiriyor o sebeple onu da 1 gun yiyorum 1 gun yemiyorum genelde yumurta yemedigim gun kefir iciyorum doktorum ve ebem kefirin sutten daha iyi oldugunu soylemisti o sebeple kendimce boyle bir denge yaptim su ana kadar bir sorun yasamadim ama dediklerimi yonlendirme olarak anlamayin lutfen sadece kendi yaptigimi soyluyorum💓
Kze eylulus bende nerdeyse her sabah yumurta yiyorum kefir de bu ara alamamistim gidip yogurt yiyordum bi kase o yuzden bende okumustum kefir sutten ve yogurttan daha faydali diye bende donusumlu deneym yine de doktorum da sordum
Kze neslsah-1 protein fazlaligi falan cikiyor ya korkuyorum o yuzden tam olarak neden cikar o bilmiyorum ama
tatlibebegim_ Kze yumurtayı her gün değildi ama diğer dediklerinizin hepsini yiyodum her gün saat farketmezdi öğlen kefir akşam yemeğinin yanında yoğurt gece yatmadan da kakaolu süt içerdim istediğim saat yiyodum yani bebeğim 4 aylık olcak bile şimdi
neslsah-1 Kze sonuçta bebeğe faydası olcak bişşey bndeher sabah yumurta yiyorm kaşar yiyorm zaten doktorlar bizm değil bebeğin besleneceği seyleri yememiizi öneriyo sizde öyle yapıyosunuzgayet iyi yapıyosunuz
neslsah-1 Kze yiyeceğiniz hergün en az 2 yumurta sanmıyormki öyle fazlalık çıksn öyle olsa s Doktorlar uyarı yapardı bnce
Barbie77 3 bardak şeklinde diyorlar yani 2 bardak süt 1 bardak ayran olabilir ama ben o kadar tüketemiyorum fazla geliyor bana alışamadım 🙃
Nes7616 Kze ben her gün 1 bardak kefir 1 muz Yarım avokado 1 bardak süt 2 ceviz (Yoğurt sevmediğim için bikaç kaşık) Ve öğünler de yemek yiyorum bunlar hep bebeğe bana sağlıklı olan şeyler kilo da yapmaz ekstra
Kze Nes7616 bende ceviz falan da yiyorum ara ogunde kefirle birlikte bende avakadoya pek alisamadm tadi hosuma gitmiyor nadir yiyorum onu da
Nes7616 Kze hepsi de çok tıkayan şeyler ya yiyorum ama çok kolay olmuyor , ama bunları yerken de abur çubuğa yer kalmaması da güzel tabi
eylulus Kze avokadoyu zeytinyağı, sarımsak, limon, karabiber, tuz ile sos yapıp tüketebilirsiniz kızarmış ekmek ve çırpılmış yumurtayla güzel oluyor