MNesemm Fbd inşallah cnm ben biraz bekleme taraftarıyım erken gitim bana yok dedi ama adete daha 15 gün var di biraz geçmesini bekliyorummm
E6366 Tazehamilee Gkce18 orkidemm_ Bu kız yalan söylüyor başka yorumlardada 16+2 hamileyim falan yazmış nasıl bir psikoloji yaşıyorsun acaba insanları kandırıyorsun @Tazehamilee
melegim01_ Mervealya1992 dun 11 gıbı verdım kan tahlili eve geldım adet oldum 1 saat sonra sasırdım 2.0 cıkmasjna cok bilmiyorım ama daha öncekı kan tahlıl somucları negatıf oldugun da 0.100 cıkıyır Du ilk defa görünce sasırdım
Mzzz melegim01_ 2 ile 0.1000 arası bir fark yok canım sonuç negatif oynamalar olabiliyor zaten adet olmussun