Gkce18 çok bilgim yok dun adet oldum ama adet olmadan önce dün kan verdim bugun 2.0 cıktıgın gördüm bazen adetliyken de sanırım hamıle olanlar varmış duye duydum gercek mı dogru mu bilemedim normalde beta 0.100 cıkıyır Du bende ondan sormak istedim cnm