DENIZ_55 Ftmnnr Amin inşallah cnm teşekkür ederim inşallah haftaya görürüm bende bebegi rabbimin izni ile
Minikmucizem21 burcuyilmazzz38 benim oglumða 7. Hafta boş kese vardı sonra gözükdü görünür inṣ sizinde🤲🏻
DENIZ_55 burcuyilmazzz38 çok şükür gördük biz 6+3 haftalikken sitres yapma gözükür doktor bana bazen geç döllenme olabilir dedi suan 7+6 haftaligim o zaman geç döllenme olmuş yani ufakmis 3 gün oynuyor reglime göre 8+4 olmam gerekiyor herhalde o yüzden sitres yapma canım