Bugün tam 6 haftalık olduk doktor muane etti kes var bebek hala gözükmüyor dedi baya uğraştı sonra haftaya tekrar bakalım mutlaka dedi bende dedim kötü biseymi doktorum asla kırıcı veya beni üzecek şekilde konuşmaz olumsuz biseyde hiç konuşmaz bunda 8 ya once erken doğum yaptım sezeryan ile sonra kaybettim sonra bebek asla düşünemedim etrafımda görsem yolumu degistiri konumda idim sonra toparlandim bebek istemeye karar verdim sonra bi beklemediğim anda hamile olduğumu öğrendim sonra çok sevindim dedim tam hazır olduğum anda rabbim bana bunu verdi dedim sonra bunu duyunca beynimden kaynar su döküldü sizce normalmi bebek gorunmemesi bu haftada öyle biseyse haftaya gittigimde gözükurmu acaba morelim berbat 😔