Dilekulgtt canım iki kullanım da yanlış değil. Drun görmesini bekle. Görmezse eğer hiç kullanmamaktansa birini tercih edip kullan, lekelenmen varmış cunku. Dr bana da mesajla yazdı bu ilaci. Ama ağızdan mi vajinal mi yazmamış. Ben sorunca ya kadar iki dozu içtim 3.dozda vaginal kullan dedi. Sonra değiştirdim. Sıkıntı olmaz yani