Dilekulgtt sen bilirsin ama benim ilk doktorum lekelenme görüldüğü an gelinmeli diye belirtiyordu bana. Kahverengi lekelenme gördüğümde, bir kaç gün önce muayenedeydim herşey yolundaydı ama muayeneye çağırdı, bende de hiçbir sıkıntı yoktu ama her ihtimale karşı risk olarak görüyoruz diyerek ilaç verdi evde istirahat vermişti.