Mervealya1992 ctakkk o cıkıntı gıvı bısy varya dik olursa erkek aşagı olursa yada düz olursa kız dıyorlar ondan tahmın edıyorum
Mervealya1992 Fatmauzun_ bnmkı buyudu keselım bıseyı kalmadı 7 haftada kese anlaşılıyor bu haftalarda daha cok cıkıntı nuba bakılıyor
Tugceaker Mervealya1992 şu an kaç haftalıksınız merak ettim ben 13. Haftaya gitcem 4 gün sonra devlete gittiğim için doktor 16 haftadan önce söylemez merak esiyorum bende
Mervealya1992 Tugceaker ben buqun tam 12+0 ama ibb nın tıpmerkezi tahmınde bulundu ima etti bana :) bende şaşırdım devlet normelde soylemez 16 haftaya kdr ben baska bıseyden gittim cınsıyet ıcın haftaya özele gtcem
Tugceaker Mervealya1992 bende erkek olarak gördüm canım çıkıntısı var gibi gördüm 🥰 pazartesi kontrolüm var ama tahminen bi sorcam bakalım ne dicek eğer söylemezse beklicem mecbur 1 ay daha 😔😔
Fatmauzun_ Mervealya1992 ya ben cok anlamam genelde burda kese fasulye ıse erkek yuvarlak ıse kız dıyorlar ya ordan cıkarım yaptım ama erkekte olabılır o kadar cok yanılma var kı
Tugceaker Mervealya1992 canm özele hiç gitmedim gidince doktor niye geldin derse cinsiyet için diyemem ki 😂😂
Mervealya1992 Tugceaker bnm kuzende tek cınsıyet ıcın gitmıstık bısey demedi özelde bısy demezler seve seve kabul ederler