semrasemra Kızlar bugn 3. Günüm gecikme olalı. Azönce erken gebelik testi yaptım negatifçıktı :( Hamile değilsem nedn gecikme oluyor
Tombikis96 semrasemra ben adetimden bi gün önce yapmıştım negatif çıktı sonra 4 gün gecikti baş dönmem filan oluyordu kan verdim kan da çıktı canım bazı testler yanılma oluyor bi iki gün daha bekle gelmezse kan ver
denizannee semrasemra kan testi yaptırmayı dusundun mü? Geç dollenmeyse geç öğrenirsin ev tipi testlerde. Bende de öyle oldu çünkü.
Aysegul34_16 semrasemra canımm olabilir benım 10 gün geçikti ama değilim ☹️ Yani bu senşn sitresinle bile alakalı olabilir.
Gkhnm97 semrasemra canm bnmde tam 17 gun gecikmem oldu hic bu kadar gecikme yasamazdim kan verdim test yaptim kendim negatifti cok uzulmustum ama cevremdekiler rahim bebek arar oyle olunca dediler bu ayda tutmadi bnm 8 gun once adet oldum bu seferde belkide cok hamile kalmak istiyorsan ondanda gecikme olabilir ama gec dollenme olmusta olabilir kanda da cikmayabiliyormus hemen burdaki arkadaslardan biliyorm rabbim hepimize en kisa zamanda anne olmayi nasip etsin insallah😊🤲
semrasemra Tombikis96 çok modum düştü... %99 kesn sonuç yazıoyor testn üzernde. Hamile değilsem en azındn zamanında regl olayım dedm . Geçen ayda gecikti bu ayda..
Tombikis96 semrasemra sen bi doktora gözükmeni tavsiye ederim belki enfeksiyon filan vardır canın üzülme ben de çok istiyordum ilk testi yaptım çıkmadı aklım o testteydi acaba yanlış mı söyle böyle derken aman dedim nasip kısmet allah verecektir Hazar dedim ☺oyüzden modunu düşürme yanılma payı da oluyor ama sen yine de bi doktora gözük derim
Askkokuluyavrum semrasemra canım Saracoğlu diyor ki bazi kadınlar hemen hamile kalır ama adet döneminden 3-4 gün sonra dusuk yaparlar dusuk yaptıklarının farkına bile varmazlar adet kanaması ile gider sende bence eni boyu çaplı bir şekilde incelettir ☺️
semrasemra Cananft nezmn yaptınz idrar testini peki? Kan testi kaç gün snra yaptırmıştınız? Değeriniz neydi
semrasemra Gkhnm97 İnşallah hayırlı zamanda nasip etsin Rabbim hepimize🙏🏻 Ya hayatımda hiç gecikmem olmazdı 2 seferdr böyle olunca tedirgnde oluyorum cnm
Zehramom semrasemra canı. Ben 4 gün geçti yaptım çıkmadı kanda çıktı kanda yaptır geç gebelik olsa bile çıkar
semrasemra Zehramom ilişki gününzü hatırlıyor musunuz peki kan yaptırdığınızda? Benm en son ilişki 30 aralıkda oldu . 16 gün oldu yani , olsa çıkmaz mıydı?
Gkhnm97 semrasemra canm belki rahmimiz bebek ariyodur bnmde 2 aydr duzensizlesti en kisa zamanda nasip olr insallah🙏
Tombikis96 semrasemra benim arkadaşım da aynı senin gibiydi doktora gitmiş enfesiyon çıkmış canım inşallah yoktur tabi