yokusbebek çok doktora gittim. Hepsine de açık açık “ben mobbing görüyorum, dayanamıcam rapor yazar mısınız” dedim ve hepsi de verdiler, insan halinden anlıyolardı çünkü. Yalan dolanla iş yapmadım.
Siz kendi derdinize yanın, çalışın sürekli. Devletin hiçbir zaman bitmeyecek adaletsizliklerle dolu işleri, bebeğinizi kendiniz büyütmekten daha önemli olsun her zaman.