yokusbebek dayanamadım yazacağım;
tipik işgüzar memurlardansınız o zaman. Hani şu “bende de olsun” değil de, “bende olmuyorsa onda da olmasın” kafasında, bakanlıklar babalarının iş yeriymiş gibi davranan memurlardan.
Tüm ülke devletin hakkına riayet ediyormuş gibi mantıksız olduğu bariz olan kısacık annelik iznini uzatma yöntemleri bulunmuş.(yine legal bir biçimde, sadece sisteme takla attırarak)
Ve siz buna bile “ama haksızlık :( ” falan diyorsunuz.
Esas haksızlık evleri tek maaşla geçinemeyecek hale getirip sonra da en az 3 çocuk istemek.
Devletle empati kurmayın, insanlarla empati kurun.