Ben 8,5 derece miyobum 3 derece de astigmatim var , bildiğim kdrı ile 6.5 numara üzeri bozukluklarda normal dogum sakıncalı, ben zaten sezeryan istiyodum ama bu süreçte korneam vs çizildi doktor da dedi lens yasak doğumdan en erken 4-5 ay sonraua dek ve kontrole çağırdı. Eğer ciddi bozukluk varsa önce göz doktorunuz ile görüsmenizi tavsiye ederim