Sadecebirisi aaa ilk kez duydum benim gözlerim 4 numara miyop, son hafta sezaryende karar kıldık ama normal doğum yapmam hususunda göz bozukluğum bir engel değildi, dijtorum biliyordu bir şey demedi hiç bu konuda. Belki daha başka rahatsızlıklar veya daha ileri numaralar için öyle bir şey vardır