Eda1254 00pamuk00 bizimde cuma günü bakalım bu kadar ağrıya en azından doğum kanalına girmiş densin istiyorum yapmadığım şey kalmadı ağrıdan adım atamıyorum artık ama tık yok
00pamuk00 Eda1254 Allah yardımcın olsun canım benim ama ağrıların çok sık ve belli aralıklarla duzenli geliyorsa bence bekleme hemen bir acile falan git