Kızlar merhaba, 37+5deyim dünden beri kac kere ic çamaşırı degistirdim hep altim ıslanıyor ama idrar mi kaciriyorum yoksa su gelmesi olabilir mi bilemiyorum. Bundan 1 ay once yine böyle islakklik oluyordu turnusol kağıdı vermisti doktor ic camasirima koymustum rengi degismedi suyun degil demisti. Bundan iki hafta önce de doktorum suyun fazla sekerine bi tekrar bakalim dediler orada da bir sey cikmadi ama bi tık suyum fazlaydi. Simdi acaba su fazla olduğu icin kese yırtılmış falan olabilir mi ? Hastaneye gitsem vajinal muayene yaparlar diye korkuyorum bu haftaya kadar hic vajinal muayene olmadim çünkü bir de temiz degilim şu an doğumda tertemiz olsun diye agdami yaptirmadim cuma yaptiracaktim simdi doktor vajinal muayene yapmak isterse yerin dibine girerim ben napacagimi bilemedim bi fikir verebilir misiniz ?