Bns1-
yedek alt pijama, devlette olacaksanız hasta bezi vermiyorlar siz temin ediyorsunuz ama hastane kantininde satılıyor zaten, işlem sonrası kanama çok az oluyor sızıntı gibi ped götürürseniz iyi olur
( kendiliğinden düşsün diye bana fitil vermişlerdi kanamayı zaten o başlatıyo yenemicek duruma gelmiştim bi ara belden aşağısını yıkamıştım küçük bi havlu götürseniz iyi olabilir)
işlem sonrası ağrı sızı olmuyo hiç korkmayın hatta tam tersi karnınızın içine pamuk doldurmuşlar gibi bi rahatlık hissi oluyor çok geçmiş olsun