Gizem-1009 selam😇
Bulantım hiç olmadı çok şükür rahat keyifli geçiyor. 18. Haftamdayım 5 kilo aldım :/ Beslenme konusunu halledemiyorum sabah ve akşam harici bişey yiyemiyorum kuruyemiş vs yemek istiyorum kendimi zorlasam da canım çekmiyor. Dün doktordaydık 18 cm miş bebişimiz 230 gram. Şeker yüklemesi haftaları yaklaştığı için bi stres halindeyim. Yüklemeye karşıyım yaptırmak istemiyorum. Ama doktorcuğumuz her annenin yaptırması gerek diyen tarafta kafalar allak bullak siz ne düşünüyosunuz yğkleme yaptırcak mısınz kızlar ?