17+2 yiz bizde alışveriş fln yapmadim daha bişey almadım ama bebek arabası beşik simdiden alacagim galiba kıyafet kolay kısmı yavas yavas alınır bulantı fazla olmamıştı ztn ama biraz vardi oda geçiyor yavaş yavaş. Kasık ağrısı fena yapmaya vasladi bni ayakta yatarken fln sinir bozucu bi şekilde geçmiyor