mercanssssss
Acınız çok yeni şu an üzülmeyin demek çok yersiz olur. İki bebek kaybetmiş bir anne olarak söyleyebileceğim şu olur, tüm üzüntünüzü yaşayın, vedalaşın, içinizde zihnen ve kalben ona dair birşey bırakmayın. Yasınızı tutun ve bitsin bu süreç. İnşallah daha hayırlı, sağlıklı, çok güzel bebişleriniz olsun. Bir cennet kuşunuz oldu. Bu da şükür sebebi 🙏 Tüm yaşadıklarımızda bizim için bir hayır vardır çıkarılacak ders vardır, Allah bunu yaşamayı nasip ettiyse boşuna değildir🌷 Kalbinize ferahlıklar dilerim 🥲