O kadar üzgünüm ki birden suyum geldi kanamam oldu bebeğin suyu bitmiş. Hamileliği sonlandırmamız lazım diyorlar çok üzgünüm çok korkuyorum kürtaj olup temizleyecekler ama önce düşmesini bekliyorlar çok csnım yanıyor çok üzgünüm bunu yaşayan var mı :(