58Vildan Ade535 bizim isimler hazır oluyor genelde ama 40. Haftada değişmiş olarak tamam diyoruz 🤣 iki oğlumda 41 haftalık doğdu bakalım bu paşa ne olucak 🤣
Ade535 58Vildan cinsiyeti öğrendiğim gibi isim yazılı emzik askısı battaniye yaptırıcam değiştirme şansım yok😂😂😂 hamile kalmadan belliydi isimleri o yüzden caymamam icin hemen isim yazdırcam hahahahah
Ade535 Badehandekuzey favori 3 kız favori 3 erkek ismim vardı. Sıraladım kendi içinde. Soyismini babasından alıyor. İsim koymak anneye düser 😂 o yüzden hic zor olmadı.
Minnaksever Ade535 ben de hamile kalmadan düşünüp düşünüp bulamayan ama kaldığı gibi şıp diye aklıma dusen 😁 iki kızımda da aynısı oldu 😁
neslsah-1 Ade535 2🤣 aslında yiğit yağız hoşuma gidiyo ama eşim istemiyo göktuğ akın isminde kararsızdık eşim gene memnun kalmadıyeni isim arayışında 🤣🤣
Larraa Ade535 Hahha tebrikler valla bu kadar tedbir hayat kurtarır🌸 😄 Ben ikinciyi düşünür müyüm bilmem henüz ama olursa istersem diye dedim 🤭 Biri kız biri erkek olursa benim için de kolay olur ama aksi halde baya kafa yormak gerek 😄