Gunduzanne Ben evde bile duramıyorum evime girmekten nefret ediyorum sanki evim kokuyor iğrenç bir koku varmış gibi ama eşim sürekli temizliyor eve gelenler bir şey yok diyor ama bana göre duralacak gibi değil neden böyle ya. Ben annemlerde kalıyorum böyle varya kimse gelsin gitsin istemiyorum sürekli bir laf sürekli. niye geçmiyor ki düzelmen lazım çoktan bulantının bitmesi lazım diyip duruyorlar vallahi en son oturup ağladım hüngür hüngür