Bende 9+2 deyim 4 buçuk hafta da başladı bulantilarim geceleri bile uykudan uyanıp kusuyorum ilaç da fayda etmiyo bir günüm bir günümü tutmuyor midem yaniyo ağriyo gibi hissediyorum çok iştahsızım Bende sudan dolayı sıkıntı yaşıyorum çok içemiyorum vücudum da su kalmamış böyle devam ederse hastaneye yatış yapmak zorunda kalacağım kaç haftadır neler yaşıyorum bir bilseniz kusuyorum ağlıyorum suanda bunu da midem yanarken yazıyorum o kadar iyi anlıyorum ki seni Allah yardımcın olsun