Edanur60 Anonim1232 benim ilk gebeliğim kimyasaldı çatlatma iğnesi ile gebe kaldım bthcg yükseldi aşırı agrım vardı 3 gün sonra tekrar kan verdiğimde değerim düşmüştü ve zaten 1 hafta içinde adet olmuştum
Hasret18ayaz Kimyasal değildi ama geçen seferki gebeligimde beta düzensiz artıyordu az artıyordu 5+5 de maalesef kürtaj oldum değerin düzenli olarak artması önemli olan kimyasladada 15 ten 3.4 e düşmüştü kanamam başladı aynı gun