Ayse0575 canım tesadüfen denk geldim yazına. Benim de 2 düşüğüm oldu 1 oğlum var pıhtılaşma çıktı. Dün testle hamile olduğumu öğrendim doktoruma yazdım kanda netleştir ve keseyi görelim dedi de çok korkuyorum geç kalmaktan 🥹 siz ne Zaman başladınız iğneye