Tugces09 Elfkzlky çatı muayenesi yaptı doktorum ve çatın dar bebek 3700 olmus ve 1 hafta daha beklersek riskli zor bir doğum olabilir yarın sabah gel sezeryana alalim dedi 🙏🏻 nstde yine sancı çıkmadı.. Dua edin sağ salim yarın kucağımıza alalım bebişimizi🧿🙏🏻
Elfkzlky Ilk_bebegmm99 ay dimii. Bende oyle olmuştum. Bakalım bu sefer olacak mı 38-4 um. Merak ediyorum 🥹