Elfkzlky benim de mide bulantım ve ishalim olmuştu bir gün sürdü ama sonra geçti. Açılmam olmuş 2 cm. Kaslar gevşediği için bağırsak ve mide kaslarında de gevşeme oluyor, doğum belirtisi olarak sayabiliriz ama devamı gelse keşke, bende bekliyorum aynı şekilde 38+3 üm.