Bende bugün gittim çok evhamlıydım 5+1 ile uyumlu 4.4mm gebelik kesesi göründü biraz bastırarak gördü doktor ama normal mi acaba bu? Perşembe ya da cuma tekrar gel bida bakalım dedi böyle çağırıyorlar mı iki üç sonra doktorlar yaşayan var mı böyle bi durum ? Kan verme artık dedi ben panikten sürekli beta hcg baktırıyordum da 🙈 olumsuz yorumlardan dolayı