ilooo Amin inşallah canim açıkçası hiç birsey yok arada bazen bulantim oluyor çok şükür öyle rahatsızlığım yok diğer gebeligimfe berbat hamilelik geçirdim bunda çok rahatım şimdilik Allaha şükürler olsun ben samsunda oturuyorum doktorum murat hakan aydin çok güzel ilgili doktor bazen randevu almam direk özel sıra açar devlete gidiyorum ben yarın tekrar gidecem