SirinFerhat0 Hanımlar sorum yukarıda özet geçiyim bebeğe gelen altın ve para yı ne yapıyorsunuz saklıyormusunuz? yada kullanıyor musunuz? Bebeğinize mi? Ayırıyorsunuz? Düşüncelerinizi almak isterim
RiRi22 SirinFerhat0 valla ben kullanmayı veya ayırmayı düşünüyorum. Arabayı yenilerken üzerine ekler kullaniriz 😁
HBetul SirinFerhat0 ilk kızım için ayırmıştık hep hatta kendimiz bile eklemiştik üstüne ama öyle bir zaman geldi ki ihtiyacımız oldu kullandık şimdi ikincide gelen olursa kullanırız yine büyük ihtimal şuan kenara atacak durum yok açıkcası ama zamanı geldiğinde hepsini yeri koymayı düşünüyoruz elbet bir şekilde evlatlatımıza döner onlar .
Mervealya1992 SirinFerhat0 ilk bebegımde annem bıleklkk yapmıştı kızıma ve mevlutte falan gelen altınlarıda kızıma bılezık almıştım 5 sene once tabi maddim hıc yoktu ama ynede kızıma harcadım sadece
Yazmelegi_ SirinFerhat0 ben gerdanlık gibi yaptırdım kenarlara ceyrekleri koydurdum ortaya büyük çeyrek koydurdum hem kullanıyorm hemde kızıma birikim
ZeynepDuru17 Adenbebek hicbisey gelmediği için öyle bı derdim yok ama gelseydi gelecek için saklardim bebeğime 🤣🤣
Belginylmz SirinFerhat0 yani saklamadim yine para felan geldiğinde bezineydi ustenydi felan aldım altın geldiğinde suanlik duruyo lazım olursa harcarim sonuçta yine gtsede çocuğuma en iyi şekilde elimden geldiğince herseyini zaten yapicam
Eymen61 Tam net hatırlamıyorum ama bildiğim kadarıyla ancak çocuk için kullanılabilir diye biliyorum ben çünkü onun hakkı. Bez mama kıyafet vs. de kullanılabilir veya yine yatırım amaçlı çocuk için kullanılır.
Angel161023 SirinFerhat0 altın hesabı açtık biz, eğitiminde kullanacağız. Bence her duyarlı anne baba böyle yapmalı keyfi Çar Çur etmektense bebişe dokunan birşey olması daha faydalı bence ❤️
Aylaa123 SirinFerhat0 gelirse onu o zaman düşünürüm götürdüğümüz hiç bir şey geri gelmediği için benim umudum yok 😂
neslsah-1 SirinFerhat0 ona takılmış ya ben söyle düşünüyorm biz düğünde takılan altınlarımız alındığında nasıl bozuluyoruz bazen sonuçta bize takılmış bixim hakkımız diye düşünüyoruz bebekte ne kadar dili olmasada artık bir birey oluyo alıp takan kişiler ona takıyo neticede bize değil bize taksalar gelir bizim yakamıza takarlardı die düşünüyorm 😅 saçmamı bilmiyorm ama bn bu düşüncedeym
Semyil SirinFerhat0 genelde hep kullanmayalım ayıralım gözüyle bakılıyor ama illaki kullanılıyordur. Benimde ilk bebeğim eşimle kullanmayalım ayıralım diyoruz ama ihtiyaç halinde illaki kullanılacak