Nagihan07 yeni açılan kadın doğum polikliniğinin güzel olduğunu söylüyor herkes ama emin değilim tek korkum yalnız kalmak o doğum anında sancı çekerken yalnız olmak istemiyorum 1 kişi bile alsalar yanıma yeter yalnız kalmaktan çok korkuyorum sadece destek olacak 1 kişi olsun onun dışında allah büyük diyorum ama ilk doğum olduğu için çok korkuyorum umarım devlette olursa doğumum yanıma birini alırlar 😑😣