Cns_mry visnelibrownie 1500 tl 🙄 ama genel olarak arastırdıgımda en uygun hastane şifa gibi görünüyor.
visnelibrownie Cns_mry diğerlerine sormadım açıkcası fiyatı nedir bilmiyorum ama memorialde sezeryan 3000 mil normal ne kadar bilmiyorum 🤷🏻♀️ Bakalım
Cns_mry visnelibrownie keske gitseydın sezeryan derse bosuna beklememıs olurdun haftanda kavusurdun :))
Tufinbariss fitmom merhaba canım iyi bir doktor ama sezeryan destekli bir doktormuş malesefki herkesten bunu duyuyorum ama burdan bi arkadaşla konuştum sezeryan destekliyormuşsunuz demiş oda biraz bozulmuş sezeryan derken normal doğum yaptırmış 🤭
fitmom Tufinbariss ya daha önce devlet hastanesinde çalışıyormuş normal doğumcu demişti benim bir arkadaşım o yüzden ona başlamıştım zaten normal doğumu yaptıran ebeler diyo herkes doktor pek bişey yapmıyormuş inşallah iyidir ya
gunes91 visnelibrownie Bugün Doğum paketi fiyatı aldım Antalya Memorial dan şuan 2018 fiyatları geçerliymiş 2019 ile ilgili bir zam yansır mı henüz kesin değilmiş, normal 3.250 tl sezaryen 3.650 tl epidural 400 tl süit oda istenirse günlük 750 tl
Minnakmucizem Haticecinar hangi dojtors gidiyorsunuz acaba? Memnun musunuz? Bi de doğum fiyatını be zaman aldınız
Haticecinar Minnakmucizemcok memnunum 2.gebeligim gene ayni hastaneye ve doktoruma gidiyorum mehmet taner kilic aralikta almistim ama arttimi bilmiyorum sorucam insallah
Nagihan07 Biz de 22. haftadayız 3.gebeliğim olduğundan basta özele gittim giden paralara acıdım devlete başladım geçen ay eğitim araştırmada burcu aykan yüksel hanımı buldum çok memnunum ilgili sorar çözüm bulur bir sıkıntıda testleride ücretsiz yaptırdım normal doğum istediğim icin orda düşünüyorum gebe okulu da var hastanenin
visnelibrownie Nagihan07 ben sigorta da birkaç doktora gittim en başlarda bayandı ve çok ilgisiz alakasız ayrıca ters davrandılar o yüzden özele başladım ama şuna çok tereddütteyim açıkcası hem maddi hem manevi yönden ne yapacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️😑
Tufinbariss fitmom yok kuzum sezeryan destekliymiş bende normal diye gitmiştim hastanenin 30 senelik ebeleri diyo ama ebeler çok iyimiş hastanenin dediğin gibi asıl iş onlarda bitiyor
Nagihan07 visnelibrownie malesef işte bu gibi doktor ve hastane çalışanların yüzünden devlete karşı hep önyargılı oluyoruz haklı olarak evet devlette bir doktora 50 hasta düşerken özelde daha az mutlaka zaman ve ilgi farkli olur ama bütçeyi özelin testleri muayene ücretleri çok zorluyor
Nagihan07 visnelibrownie burcu hanim medicalpark tan geldi bir deneyin hastanenin gebe okulu var kaydolun bir sans verin icinize sinmezse özele devam edersiniz
visnelibrownie Nagihan07 ben bütün testlerimi Akdeniz şifada yaptırdım diğer yerlere göre daha uygundu fiyatları 4’lü taramayı şeker yüklemesini 4 boyutlu ultrasonu hepsi orda yapıldı ama işte doğum zamanı yaklaşınca malum masraflar artıyor ve bu yüzden bütçe kısıtlanıyor