Ay nasıl acımıyor diyebliyosunz benimde acı eşigim baya yüksektir ama o 2 saniye içeri verilen sıvıyla birlkte öteki tarafa gittim geldim keşke anestezi olsaydm dedim tabi herkesin bünyesinde farklı banada herks acımıyo agrımıyo dedi anestezisiz oldumm malesff 😊😊