Yaprakunallar Benimde adetime 12den sonradan itibaren 5 gün kaldı🥹 test yapmamak için direniyorum suan yanılmamak için,negatif çıkarsa üzülürüm çünkü
ilkiminannesi [silindi] merhaba ,bende olumsuz sonuçtan korkuyorum .Bu markayla test yaptım pozitif silik çıktı sizce hamile miyim ? Test doğru mu çıktı sizde