Ecerol51 [silindi] 18 Ağustosta eczaneden bu testi aldım markayı ilk defa duymuştum hiç ümidim yoktu açıkçası doğru sonuç vereceğinden kullandim hafif belirdi ertesi gün kan testi ile hamile olduğumu öğrendim bizi yanıltmadı insallah sizi de yanıtmayacaktır.
Merve8155 [silindi] benimde bunun bi tik solgunu cikti ama hemen degil biraz gec cikti sizin belli mi sonucunuz
Gamzeli_anne_ [silindi] ben de aynı testle hamile olduğumu öğrendim bu şekilde çıkmıştı 2 haftalık hamileydim
Merve8155 Gamzeli_anne_ fotografi var mi testinizin profilimde paylastim bende benimkinede bakar misiniz
edis22 [silindi] bende bu testin aynısından aldım. Adetime daha 9 gün var adet günümü beklicem inşallah dayanabilirsem 🤦🏼♀️🤭 darısı banada inşallah ve sizinde gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza alma dileğiyle🤲🏼