Momyy25 yaşadıklarının hepsi çok normal şeyler canım ben mesela hamilr kalabilmrk için 1 yıl uğraşmama rağmen hamile kaldıktan sonra yetebilitmiyim korkusu yaşadım düşğn yani ama inanki öylr olmuyo tabiki sorumluluk fazla olucak hayatınız minnak birine bağlı olucak ama öylr mükkemmel bir duyguki onun kalp seisni duyunca ah bid eiçind ekıpırdanmalarını hissedince iyiki diceksin herşey çok gizel ilerliyo ve herşeye değiyo inanki annelik çok başka bişey uykusızda kalsan enerjik olabiliyosun brnim kızım 11 aylıkkrn biz tekneyle adaları gezdik yani engel değil gezmeye daha yeni doğmuştu konserlere gittik düğünlere gittik heryeri gezdik