Momyy25 Ya seni o kadar iyi anlıyorum ki, planlı gebelik olmasına rağmen bunları düşünebiliyor insan inan. Biz çok istedik olmasını ve oldu da çok şükür 38. Haftamdayım hatta ama olduğunu öğrendikten sonra başlayan ve hala devam eden şokumu bir türlü yenemiyorum 😅 sorumluluk çok korkutuyor inan ama bu da normal sanırım diyorum ve sabırla bekliyorum. Herkes doğduktan sonra onsuz bir hayatı nasıl yaşadığına hayret ettiğini söylüyor, ben de buna inanarak doğmasını bekliyorum küçük Hanımın. Hiç anaç bir yapım da yok çocukları da çok sevmem yani 🙈 karnımda tepiniyor sürekli şu anda ama ben ay aman aman diyip kocaman sevgiler besleyemiyorum. Doğduktan sonra her şey farklı olacak ama buna yürekten inanıyorum. Bence bu aktif sosyal hayatı olan, gezmeyi çok seven insanların genel sorunu olabilir, benim bütün arkadaşlarım da bu şekilde hissettiler. O yüzden kendinizi kötü hissetmeyin, bunlar iyi bir anne olmanıza asla engel değil. Zaman geçtikçe bu fikre aşılacaksınız ve şükredeceksiniz. Benimle aynı anda çocuk isteyen ve hala olmayan arkadaşlarım var, onlara anlatamıyorum bile hiçbir şeyimi üzülürler diye. O yüzden şükredelim ve sağlıkla doğmalarını bekleyelim ☺️🙏🏻