Kubraylvc Zarifokur valla ben hiç arlanmam 7.gğnde bile yapmaya başladım test beklemekten nefret ediyorum 25 li test bide 😂
Kubraylvc Zarifokur ayyy bilemedim aşko yani adet sancısı gibi bide yumurtlamadan 8 gün sonra adet ne alaka inşallah olmam 😅
Zarifokur Kubraylvc yarın test yapacak mısın son 4 testim kaldı . Eşimin dediği saçmala var sonradan da çıkar 😂😂ama dayanamıyorum merak ediyorum
Kubraylvc Zarifokur 25 li test aldım bugün geldi erken gebelikte 5 li aldım oda yarın gelir düşün artık sjdjjdjd😂
Zarifokur Kubraylvc benim artık umudum yok belirtim de yol göğüslerim acımıyor akıntım yok kasıklarım ağırmıyor hiç bir şeyim yok