Kubraylvc Zarifokur hayır hayır Olurmu hiç belirtisiz de olur psikolojik belirti belkide bende ki hiç test yaptın mı
Kubraylvc Zarifokur öğlene doğru yumurtlama gibi akıntım oldu Ovulasyon yaptım yok silikti o yüzden gebelik yapacam ama erken boşa havamı alacam 😂
Zarifokur Kubraylvc hahahahah ben iki gündür havamı alıyorum 🤦🏻♀️internette 7 ve 10. Gün test yapabilirsiniz diyor anlamadım
Kubraylvc Zarifokur aşko ben diğer hamileliklerimde de hep 10.gğnden sonra gördüğüm için bilemedim bide biz pik gününü mü sayacağız sonraki günümü kafam karıştı 😂
Kubraylvc Zarifokur yemek yaparken bir anda sağ kasıma bir kramp girdi birkaç saniyelik heyecan yaptım 🫣
Kubraylvc Zarifokur yaptım flaşla gözüm çıkana kadar bakarak hayaliii gördüm oda kuruma olabilir kendımı heveslendırdım 😂
Zarifokur Kubraylvc sus kız güldürdün beni sabah bomboş teste flaşla baktım belki ben göremiyorum diye yok ama yok işte regl 5 gün kaldı olsa çıkardı . 8 . Gün çatlamadan sonra