Bir doktor olarak ve mthft homozigot mutasyonu olan biri olarak bildiklerimi anlatayım. Heterozigot olanlar çok önemli değil folik asit metabolizmasında bir enzim, benim doktorum folik asit eksikliği yapabildiği için folbiol kullandım sonra da multivitamin içinde folik asit olan demir ilacı ile devam ediyorum. fakat 4g 4g yazan homozigot çıkmış o durum yatkınlık yaratıyor, doktorunuz aspirin ya da iğne başlayabilir