Burcu-2634 ben çok iyi biliyorum ben çok zor durumlar altında büyüdüm okula beslenme goturemezdim haa öyle eski zaman falanda değil 2002 doğumluyum 2009 da başladım okula annem ekmek bulamazdi komşulardan bölük purcuk ekmek getirirdi bigun annemin hamile olduğunu öğrendim 9 yasind afalandim o kadar kizdimki bize bakamiyorlar buna nasıl bakacaklar diye hala mantıksız gelir haa şimdi çok şükür durumları çok iyi Allah yüzlerine güldü evet çocuk rizkiyla gelir evet kimin ne olacağı belli olmaz ama sen önünü goremiyorken bir çocuğu sürüklemek bana çok mantıksız geliyor haa ben cokmu zenginim asla değilim ama en azından çocuğumun istedigi hemen herşeyi alabilecek kadar bir durumum var kendime güvenim var ekonomik özgürlüğüm var buna sahip olmayan insanların özellikle kocasına da güveni olmayanların önlerini görmeden çocuk yapmaması gerekiyor sizin görüşünüze de saygım sonsuz evet anlamayanlara gösteriş yapmak mantıksız ama kimse kimseyi düşünerek yaşamak zorunda da değil Allah herkesin yardımcısı olsun rabbim kimseyi yoklukla sinamasin