Gkce18 Cnsnsns cidden var canım kamerada bile gözüküyorsa bence vardır gebelik zorlandan görüyorum şuan
Gkce18 Cnsnsns canım olmaz çünkü çizgiyi kurumadan gördük zaten hiç görmesek sonradan cıksa ozaman kuruma olabılırdı ıslakken görünüyor cunku😘
Cnsnsns mrvess Mervealya1992 çok teşekkür ederim aşırı mutluyum şuan belki çok küçük diye tam çıkmamıştır 25 i regli günüm ama
Mervealya1992 Cnsnsns bende 6 gun kala ogrenmıstı. Çok aşırı silikti sızın gibi zor gorunuyordu kan betada 18 cıkmısrı
nisa-hio Cnsnsns ben de silik çizgiyi görüyorum elimde buna benzer 4-5 tane test var😂 14 haftalık hamileyim, her gün daha da belirgin hale geliyor umarım güzel haberi alırsın yakında dua ediyorum senin için ♥️
Cnsnsns Ayselcnt ben yok diye bir kenara bırakmıştım arkadaşlar görüyorum diyince açıp baktım hiç görmemiştim