Bende 35+3 de gittim doktora ikiz gebeyim hiç nst ye girmedim hoşa gerek duymadı sanırım arasıra ağrı sızı oluyor tabi ama çok değil bu hafta yaramazlıkla gelmezlerse haftaya alırız dedi artık doktor 35+6 olduk artık bakalım kısmet kavuşmaya az kaldı heyecan dorukta