Bugün muayene olmaya gittim nst ye yolladı doktor sancılarım çıktı hiç mi hissetmedin dedi sadece bel ağrım arada çok şiddetli oluyor bazen sırt ve bacak ama bunu yaşayan çok kişi olduğunu okudum önemsemedim pek idrar da yanma olursa ağrın olursa hemen acile gel dedi doktor ağrılarım hep oluyor duş aldım biraz rahatlıyorum tekrar başlıyor şaşırdım