Moz canım beta hCG 23-50.5-29-5olarak düştü ilk kahverengi lekelenme geldi 3 4gündür sonrası dünle bugün adet kanaması gibi kanamam var adet mi yoksa düşük mü bilmiyorum çok hafif ağrım oluyor arada kimyasala döndü pazartesi bii tekrar kan verecem 0lanmış mı diye