mavisevenanne Kubraalp67 hımm ben de gözükmüyor çünkü eşimin e nabıza bakayım teşekkürler. Rabbim herkese evladını sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin 🤲🤲
Kubraalp67 mavisevenanne evet kanı eşlerden alındığı için onların e nabızında belli oluyor sonucu. Amin inşallah sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah 🌸💕
neslsah-1 anneyim_33 biz evlenmeden yaptırdık 2. Çocuk düşündüğümüzde yaptırcaz gene her çocukta yapılması gereken bi test